Allcon
Ikona dostępności
Ikona dostępności

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ (dalej: Regulamin)

Definicje

Serwis – strona internetowa w domenie www.allcon.pl. Za pośrednictwem Serwisu Allcon Osiedla, Allcon Nieruchomości oraz Allcon Budownictwo świadczą łącznie jak i osobno Usługi wymienione w Regulaminie.

Allcon Osiedla - Allcon Osiedla Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni (KRS: 0000664360 REGON: 191713950 NIP: 5861994619), mieszcząca się pod adresem: Al. Marsz. Piłsudskiego 11/4.1, 81-400 Gdynia, Polska, kontakt e-mail: osiedla@allcon.pl, nr tel.: 58 660 19 70.

Allcon Nieruchomości - Allcon Nieruchomości Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni (KRS: 0000796153, REGON: 383957787, NIP: 5862347075),  mieszcząca się pod adresem: Al. Marsz. Piłsudskiego 11/5.1, 81-400 Gdynia, Polska, kontakt e-mail: lokale@allcon.pl, nr tel.: 58 760 07 45.

Allcon Budownictwo lub Generalny Wykonawca Allcon - Allcon Budownictwo sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni (KRS: 0000664338 REGON: 190198820 NIP: 5860102518), mieszcząca się pod adresem: Al. Marsz. Piłsudskiego 11/2.1, 81-400 Gdynia, Polska), kontakt e-mail: budownictwo@allcon.pl, nr tel.: 58 660 19 00.

organizacja Allcon – grupa spółek, do której należą następujące spółki:

-        Generalny Wykonawca Allcon

-        Deweloper Allcon

-        Wynajem Nieruchomości Allcon.

Deweloper Allcon – grupa spółek, do której należą następujące spółki: 

-        Allcon Osiedla sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni (KRS: 0000664360 REGON: 191713950 NIP: 5861994619),

-        Allcon Osiedla 2 sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni (KRS: 0000299218 REGON: 220550960 NIP: 5862209551),

-        Allcon Osiedla 3 sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni (KRS: 0000823592 REGON: 385331715 NIP: 5862352490),

-        Allcon Osiedla 4 sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni (KRS: 0000664372 REGON: 220956768 NIP: 5862250631),

-        Allcon Osiedla 5  sp. z o.o z siedzibą w Gdyni ( KRS: 0000664363 REGON: 221089888 NIP: 5862259201),

mieszczące się pod adresem: Al. Marsz. Piłsudskiego 11/4.1, 81-400 Gdynia, Polska. 

Kontakt e-mail: osiedla@allcon.pl, nr tel.: 58 660 19 70

Wynajem Nieruchomości Allcon - grupa spółek, do której należą następujące spółki: 

-        Allcon Lokale Usługowe sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni (KRS: 0000874600 REGON: 387735552 NIP: 5862362821),

-        Allcon Lokale Usługowe 2 sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni (KRS: 0000719656 REGON: 5862328161 NIP: 369524289),

-        Officer sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni (KRS: 0000232170 REGON: 220035838 NIP: 5862144389),

mieszczące się pod adresem: Al. Marsz. Piłsudskiego 11/5.1, 81-400 Gdynia, Polska.

Kontakt e-mail: lokale@allcon.pl, nr tel.: 58 760 07 45.

Usługa – usługa świadczona za pośrednictwem Serwisu przez któregokolwiek z Usługodawców, tj.  usługa świadczona drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2024.1513).

Umowa  - umowa, której przedmiotem jest świadczenie Usług.

Usługodawca – spółka lub grupa spółek, która świadczy określoną w tym Regulaminie Usługę .

Użytkownik – osoba, która korzysta z Serwisu lub dostępnych w nim Usług.

Użytkownik Panelu Klienta – osoba fizyczna lub prawna, która zawarła z którymkolwiek podmiotem należącym do Dewelopera Allcon jakąkolwiek z umów, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 20 maja 2021 r. o ochronie praw nabywcy lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego oraz Deweloperskim Funduszu Gwarancyjnym oraz otrzymała po zawarciu takiej umowy login i hasło umożliwiające logowanie do Panelu Klienta.


Zapytanie – Usługa umożliwiająca kontakt Użytkownika z danym Usługodawcą w celu otrzymania odpowiedzi na zapytanie Użytkownika (w tym przesłania przez Usługodawcę oferty) dotyczące Dewelopera Allcon, Wynajmu Nieruchomości Allcon lub Generalnego Wykonawcy Allcon oraz prowadzenia dalszej korespondencji. Usługodawca udzieli odpowiedzi kanałem komunikacji wskazanym przez Użytkownika.

Newsletter Dewelopera Allcon/Newletter Wynajmu Nieruchomości Allcon – Usługa polegająca na otrzymywaniu informacji handlowych, w tym marketingowych, dotyczących odpowiednio: Dewelopera Allcon lub Wynajmu Nieruchomości Allcon, o treści dostosowanej do zainteresowań danego Użytkownika. 

Newsletter organizacji Allcon – Usługa polegająca na otrzymywaniu informacji handlowych, w tym marketingowych, w postaci newslettera obejmującego informacje dotyczące działalności organizacji Allcon.

Usługa Rezerwacji Spotkania – Usługa obejmująca możliwość zarezerwowania spotkania dotyczącego wybranej przez Użytkownika inwestycji, realizowana poprzez wypełnienie formularza rezerwacji oraz późniejsze powiadomienia SMS oraz e-mailowe powiązane z dokonaną rezerwacją (przypomnienie o spotkaniu).

Ulubione Lokale – Usługa polegająca na możliwości oznaczenia i zapamiętania lokali oferowanych do sprzedaży przez Dewelopera Allcon oraz lokali oferowanych do wynajmu przez Wynajem Nieruchomości Allcon, w celu umożliwienia szybkiego powrotu do nich przez okres trwający do momentu usunięcia przez Użytkownika danych z pamięci przeglądarki.

Panel Klienta – dedykowana dla tego celu przestrzeń, w której realizowana jest Usługa, dzięki której Użytkownik Panelu Klienta może zapoznać się z :

-        podpisanymi umowami

-        załącznikami do umów, w tym protokołem odbioru

-        rozliczeniami (harmonogram płatności, faktury, noty odsetkowe itp.)

-        aktualnościami dotyczącymi organizacji Allcon – poprzez umieszczenie odpowiedniego linku do informacji umieszczonej w Serwisie

-        kroniką budowy inwestycji, w której Użytkownik zakupił lokal – poprzez umieszczenie odpowiedniego linku do  informacji umieszczonej w Serwisie.

 § 1.

Postanowienia ogólne 

1.        Regulamin określa zasady świadczenia przez danego Usługodawcę Usług za pośrednictwem Serwisu.

2.        Korzystanie z Serwisu jest jednoznaczne z akceptacją treści Regulaminu. Użytkownik zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem przed rozpoczęciem korzystania z Usług. Treść Regulaminu dostępna jest w stopce Serwisu.

3.        Użytkownik uprawniony jest do korzystania z Serwisu jedynie w zakresie własnego użytku osobistego.

4.        Informacje umieszczone w Serwisie nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.

 § 2. 

Rodzaje i zakres Usług

1.      Allcon Osiedla, Allcon Nieruchomości oraz Allcon Budownictwo świadczą łącznie za pośrednictwem Serwisu Usługi:

-        udostępnienia zawartości Serwisu

-        Newslettera organizacji Allcon

2.      Allcon Osiedla świadczy za pośrednictwem Serwisu Usługi:

-        Zapytania 

-        Newslettera Dewelopera Allcon

-        Rezerwacji Spotkania 

-        Ulubionych Lokali

-        korzystania z funkcjonalności Panelu Klienta 

3.      Allcon Nieruchomości świadczy za pośrednictwem Serwisu Usługi:

-        Zapytania  

-        Newslettera Wynajmu Nieruchomości Allcon

-        Ulubionych Lokali

4.      Generalny Wykonawca Allcon świadczy za pośrednictwem Serwisu Usługę Zapytania. 

 § 3.

Wymagania techniczne niezbędne do współpracy

z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca 

1. Do prawidłowego korzystania z Serwisu oraz dostępnych w nim Usług niezbędne jest spełnienie przez sprzęt i system informatyczny Użytkownika następujących wymagań technicznych:

·         urządzenie podłączone do Internetu z zainstalowaną i gotową do pracy przeglądarką internetową obsługującą standard HTML5, SVG oraz format PDF.

·         obsługiwane przeglądarki internetowe (zalecane 10 ostatnich wersji każdej z poniższych): Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge,Safari

·         w przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript oraz plików cookies.

·         system operacyjny: Microsoft Windows 10 lub nowszy (dla użytkowników Windows).

·         rekomendowana minimalna rozdzielczość ekranu: 1440 pikseli (optymalnie 1920 pikseli) dla zapewnienia pełnej estetyki i funkcjonalności Serwisu.

Zaleca się korzystanie z najnowszych wersji przeglądarek oraz aktualnych systemów operacyjnych w celu zapewnienia najlepszego doświadczenia Użytkownika.

2. Zabronione jest dostarczanie przez Użytkownika za pośrednictwem Serwisu treści o charakterze bezprawnym.

3. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne lub ograniczenia wynikające ze sprzętu Użytkownika, które wpływają na brak możliwości korzystania z Usług.

4. Usługodawca zastrzega możliwość czasowego wyłączenia lub ograniczenia korzystania z Usług z powodu dokonywania zmian lub ulepszeń w Serwisie lub jego naprawy lub z powodu awarii Serwisu lub pewnych funkcjonalności Serwisu. Usługodawca oświadcza, iż z przyczyn od niego niezależnych może nastąpić także czasowe wyłączenie lub ograniczenie korzystania z Panelu Klienta oraz Usługi Rezerwacji Spotkania.

5. Warunkiem skorzystania przez Użytkownika z Usług przewidujących wypełnienie stosownego formularza jest podanie w tym formularzu prawidłowych danych.

6. Użytkownik zobowiązany jest powstrzymać się od działań, które mogłyby zakłócić korzystanie z Serwisu lub Usług przez Użytkownika lub inne osoby.

 §4

 Warunki zawierania i rozwiązywania Umów o świadczenie Usług 

1. Użytkownik zawiera Umowę, o treści zgodnej z postanowieniami Regulaminu, w momencie gdy Usługodawca rozpoczyna świadczenie na jego rzecz Usługi, tj. :

-        w przypadku korzystania z Serwisu – w momencie wejścia na stronę Serwisu;

-        w przypadku Panelu Klienta – w momencie nadania Użytkownikowi Panelu Klienta loginu i hasła oraz utworzenia jego konta w Panelu Klienta. Korzystanie z Panelu Klienta dostępne jest jedynie dla Użytkowników Panelu Klienta, po wcześniejszym zalogowaniu loginem i hasłem otrzymanym od odpowiedniego podmiotu należącego do Dewelopera Allcon po podpisaniu jednej z umów wskazanych w definicji Użytkownika Panelu Klienta;

-        w przypadku Ulubionych Lokali – z momentem pierwszego kliknięcia ikony „dodaj do ulubionych”; 

-        w przypadku innych Usług – w momencie wypełnienia i wysłania odpowiedniego formularza.

2. Umowa ulega rozwiązaniu (tzn. Usługa przestaje byś świadczona): 

-        w przypadku korzystania z Serwisu – w momencie opuszczenia strony Serwisu;

-        w przypadku Zapytania – w momencie otrzymania odpowiedzi na zapytanie; 

-        w przypadku Newslettera Dewelopera Allcon oraz Newslettera organizacji Allcon – w momencie rezygnacji przez Użytkownika z otrzymywania odpowiednio Newslettera Dewelopera Allcon lub Newslettera organizacji Allcon poprzez kliknięcie w przycisk „wypisz się” umieszczony każdorazowo na końcu otrzymywanej wiadomości e-mail lub poprzez wysyłkę e-maila na adres osiedla@allcon.pl z informacją o wycofaniu zgody na otrzymywanie odpowiednio Newslettera Dewelopera Allcon lub Newslettera organizacji Allcon;

-        w przypadku Newslettera Wynajmu Nieruchomości Allcon – w momencie rezygnacji przez Użytkownika z otrzymywania Newslettera Wynajmu Nieruchomości Allcon poprzez kliknięcie w przycisk „wypisz się” umieszczony każdorazowo na końcu otrzymywanej wiadomości e-mail lub poprzez wysyłkę e-maila na adres lokale@allcon.pl z informacją o wycofaniu zgody na otrzymywanie Newslettera Wynajmu Nieruchomości;

-        w przypadku Usługi Rezerwacji Spotkania – w momencie upływu terminu zarezerwowanego spotkania;

-        w przypadku Ulubionych Lokali – w momencie usunięcia przez Użytkownika danych z pamięci przeglądarki;

-        w przypadku Panelu Klienta – w momencie zamknięcia konta Użytkownika Panelu Klienta w Panelu Klienta, które dokonywane jest  na prośbę Użytkownika Panelu Klienta skierowaną na adres osiedla@allcon.pl.

3. Usługodawca może rozwiązać Umowę w przypadku naruszenia przez Użytkownika, w trakcie korzystania z Serwisu lub innych Usług, przepisów obowiązującego prawa lub postanowień Regulaminu, otrzymania od Użytkownika żądania usunięcia danych, które są niezbędne do świadczenia danej Usługi lub w przypadku niemożliwych do usunięcia problemów technicznych, które uniemożliwiają świadczenie wobec Użytkownika Usługi.

§ 5

Dostępność

  1. Oferując i świadcząc Usługi w ramach Serwisu zapewnia się następujące wymagania dostępności wynikające z ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze:

-        możliwość włączenia kontrastu w Serwisie;

-        powiększenie tekstu w Serwisie od 100%  do 150 %;

-        pomniejszenie tekstu w Serwisie od 100 % do 70 %;

-        dźwięk w Serwisie włączany tylko na aktywne działanie Użytkownika (brak automatycznie włączających się dźwięków);

-        możliwość odsłuchania opowieści o inwestycji, na stronie Serwisu poświęconej danej inwestycji; w przypadku innych treści – istnieje możliwość odczytania tekstu za pomocą narzędzi dostępnych on-line;

-        zapewnienie alternatywnych form przedstawienia informacji:

§  widok inwestycji przedstawiony alternatywnie na kafelkach lub na mapie,

§  widok listy lokali w inwestycji przedstawiony alternatywnie w formie kafelków lub listy,

§  widok mieszkania oraz inwestycji przedstawiony alternatywnie w rzucie 2D lub 3D;

-        brak elementów mogących powodować ataki padaczkowe (np. migające elementy, flashy);

-        bezpośrednia i kontekstowa pomoc w nawigacji - menu umieszczone na samej górze Serwisu, ważniejsze linki powtarzające się w stopce Serwisu, nagłówek na każdej stronie Serwisu;

-        łatwość zrozumienia elementów i ich struktury – informacje, w tym dokumenty, są w Serwisie umieszczone w logicznym, prostym układzie oraz sporządzone jasnym, prostym językiem (dostosowanym do osób, które nie są ekspertami w dziedzinie nieruchomości, do osób starszych);

-        jasne i zrozumiałe mechanizmy orientacji w Serwisie – Serwis nie zapewnia nawigacji typu breadcrumbs, jednak Użytkownik ma wiedzę co do tego, w jakim miejscu Serwisu się znajduje dzięki wyróżnieniu swojej obecnej lokalizacji kolorem buttonu w menu, jak również ma możliwość powrotu do poprzedniej części Serwisu za pomocą buttonów ze strzałką i tekstem;

-        możliwość kilkukrotnego odtwarzania filmików, teksty stałe, bez animacji;

-        treści możliwe do odczytania bez stylów i technologii zewnętrznych – Użytkownik ma możliwość odczytania treści umieszczonych w Serwisie oraz nawigowania po Serwisie także z przypadku wyłączonych dodatków (zasada „progressive enhancement”);

-        elementy umieszczone w Serwisie są kompatybilne z narzędziami wspomagającymi;

-        użyte języki i techniki, które są łatwe do zinterpretowania przez Użytkowników 
 i systemy informatyczne; 

-        znaczniki i arkusze stylów używane są zgodnie z ich przeznaczeniem (prawidłowe HTML, CSS);

-        zapewnienie w wielu przypadkach możliwości interakcji z treściami niezależnie od urządzenia wejściowego (np. klawiatura, mysz) – przy czym Serwis zawiera także elementy z efektem hover, polegające na ukazaniu się danego elementu dopiero po najechaniu na niego kursorem;

-        zapewnienie, że elementy umieszczone w Serwisie działają poprawnie, nawet jeśli niektóre technologie nie są dostępne.

§ 6

Tryb postępowania reklamacyjnego

1. Reklamacje dotyczące świadczonych Usług należy zgłaszać:

- w zakresie Zapytania dotyczącego Wynajmu Nieruchomości Allcon oraz Newslettera Wynajmu Nieruchomości Allcon - drogą e-mailową na adres lokale@allcon.pl lub drogą pocztową na adres al. Marsz. Piłsudskiego 11 lok. 5.1, 81-400 Gdynia tel. 58 760 07 45;

- w zakresie Zapytania dotyczącego Generalnego Wykonawcy Allcon - drogą e-mailową na adres budownictwo@allcon.pl lub drogą pocztową na adres al. Marsz. Piłsudskiego 11 lok. 2.1, 81-400 Gdynia., tel. 58 660 19 00;

- w zakresie pozostałych Usług - drogą e-mailową na adresosiedla@allcon.pl lub drogą pocztową na adres Al. Marsz. Piłsudskiego 11/4.1, 81-400 Gdynia, tel. 58 660 19 70;

2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko oraz adres (adres pocztowy do korespondencji lub e-mail) Użytkownika.

3. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji.  Za dzień rozpatrzenia reklamacji uważa się dzień wysyłki przez Usługodawcę rozstrzygnięcia reklamacji.

4. Użytkownik zostanie powiadomiony o rozstrzygnięciu reklamacji drogą e-mailową (w formie wiadomości e-mail z plikiem pdf.) lub pocztową – na adres e-mail, z którego przesłał do Usługodawcy reklamację.

5. Użytkownik będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Informacje na temat tych sposobów można uzyskać pod linkiem: https://polubowne.uokik.gov.pl/pytania-i-odpowiedzi,6,pl.html.   

6. W przypadku Użytkowników nie będących konsumentami sądem właściwym do rozpatrywania sporów związanych z Usługami opisanymi w niniejszym Regulaminie jest sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.

 § 7

Ochrona danych osobowych. Cookies

Zasady przetwarzania danych osobowych w ramach świadczenia Usług oraz zasady wykorzystywania plików cookies w ramach działania Serwisu określone są w Polityce prywatności, do której link znajduje się z stopce Serwisu.

 § 8

Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie znajdują przepisy prawa, 
     w szczególności ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną  oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  2. Użytkownik zobowiązany jest stosować się do postanowień niniejszego Regulaminu oraz przepisów prawa.
  3. W przypadku naruszenia przez Użytkownika postanowień Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa Usługodawca uprawniony jest do pozbawienia Użytkownika prawa do korzystania z Usług lub ich ograniczenia.
  4. W Serwisie umieszczone są elementy chronione prawem własności intelektualnej, w szczególności stanowiące utwór w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabronione jest kopiowanie jakichkolwiek umieszczonych w Serwisie elementów, w tym (lecz nie tylko) grafik, zdjęć, treści.

5.      Regulamin udostępniany jest nieodpłatne, a na żądanie Użytkownika - w taki sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Użytkownik (w formacie pdf.).

6.      Usługodawca uprawniony jest do jednostronnej zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn. Za ważne przyczyny uważa się w szczególności, lecz nie tylko, zmianę przepisów powszechnie obowiązujących lub powstanie nowego orzecznictwa sądowego lub administracyjnego skutkującego koniecznością wprowadzenia zmian w Serwisie, wydanie przez właściwe organy wyroków lub decyzji, które modyfikują treść Regulaminu lub nakładają na Usługodawcę obowiązek modyfikacji treści Regulaminu, wprowadzenie nowych funkcjonalności w Serwisie, zmiany wynikające z infrastruktury technicznej Usługodawcy. Nowa treść Regulaminu, uwzględniająca wprowadzone zmiany, zostanie umieszczona w Serwisie. Usługodawca poinformuje także o planowanej zmianie Regulaminu na 3 dni przed wejściem w życiem zmian za pośrednictwem Serwisu. W przypadku Użytkowników Panelu Klienta lub Newslettera: organizacji Allcon, Dewelopera Allcon lub Wynajmu Nieruchomości Allcon Usługodawca poinformuje tych Użytkowników o zmianie Regulaminu także za pomocą wiadomości przesłanej poczta elektroniczną. Jeżeli Użytkownik nie akceptuje nowej treści Regulaminu, uprawniony jest do powiadomienia o tym Usługodawcy (na adres osiedla@allcon.pl lub drogą pocztową na adres Al. Marsz. Piłsudskiego 11/4.1, 81-400 Gdynia) i wypowiedzenia Umowy. W przypadku braku wypowiedzenia Umowy przez Użytkownika w terminie 3 dni od wysłania mu informacji o zmianie Regulaminu, zmianę Regulaminu uważa się za zaakceptowaną. Zmiana Regulaminu nie będzie miała wpływu na Usługi Zapytania i Usługi Rezerwacji Spotkania trwające w chwili jej wejścia w życie, chyba że skutek taki wynikać będzie z przepisów powszechnie obowiązujących, orzecznictwa, wyroków lub decyzji modyfikujących treść Regulaminu lub nakładających na Usługodawcę obowiązek modyfikacji treści Regulaminu.

7.      Regulamin wchodzi w życie z dniem 6 sierpnia 2025 r.

2025 Copyrights by ALLCON

Polityka prywatnościRegulamin strony

Niniejsza strona ma charakter informacyjny, nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego. Zamieszczone na stronie materiały graficzne w tym animacje, wizualizacje, mają charakter wyłącznie poglądowy, a przedstawione w nich modele budynków oraz zagospodarowania terenu mogą podlegać zmianom na etapie realizacji. Zmianie nie ulegną istotne cechy świadczenia oraz funkcjonalność budynków.

PLGBC
PZFD
PZPB