Prowadzenie panelu klienta
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka, z którą zawarłeś umowę i w związku z którą został utworzony Twój profil klienta. Profil ten jest tworzony dla osób, które wyraziły taką wolę po podpisaniu umowy deweloperskiej lub innej umowy o podobnym charakterze z jedną z naszych spółek wymienionych poniżej:
1. ALLCON OSIEDLA sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, NIP: 5861994619,
2. ALLCON OSIEDLA 2 sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, NIP: 5862209551,
3. ALLCON OSIEDLA 3 sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, NIP: 5862352490,
4. ALLCON OSIEDLA 4 sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, NIP: 5862250631,
5. ALLCON OSIEDLA 5 sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, NIP: 5862259201,
Wszystkie te spółki mają wspólną siedzibę w Gdyni przy Al. Marsz. Piłsudskiego 11 lok.4.1., a także te same dane kontaktowe: e-mail: osiedla@allcon.pl i numer telefonu: +48 58 760 07 48.
Z kim możesz się skontaktować w sprawie swoich danych osobowych?
We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych możesz skontaktować się bezpośrednio z administratorem danych, z którym zawarłeś umowę i w związku z którą został utworzony Twój profil klienta (adresy poszczególnych administratorów znajdują się powyżej).
W jakim celu i na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane osobowe?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest niezbędność ich przetwarzania do realizacji prawnie uzasadnionych interesów administratora, z którym zawarłeś umowę (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Interes ten polega na umożliwieniu Ci jako klientowi łatwego dostępu do informacji związanych z daną transakcją — w szczególności do umów przedwstępnych, deweloperskich, aranżacyjnych, protokołów odbioru, prospektów informacyjnych, a także do informacji o terminach płatności wynikających z zawartych umów, faktur oraz not odsetkowych.
Dane te są przetwarzane w związku z wyrażeniem przez Ciebie zgody na utworzenie profilu klienta, który umożliwia dostęp do powyższych informacji w uporządkowanej formie.
Komu udostępniamy Twoje dane osobowe?
Twoje dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom świadczącym usługi informatyczne, w tym w zakresie wsparcia technicznego oraz aktualizacji oprogramowania, a także dostawcom usług serwerowych i hostingowych. Dane mogą być również przekazywane dostawcom aplikacji wykorzystywanych do obsługi i zarządzania relacjami z klientami (systemy CRM).
Zasadniczo nie przekazujemy Twoich danych osobowych do organizacji spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG). Nasi bezpośredni partnerzy również tego nie robią. Może się jednak zdarzyć, że w ramach współpracy z dalszymi podmiotami dane trafią poza EOG. W takich przypadkach przekazanie danych odbywa się zgodnie z przepisami RODO i przy zapewnieniu odpowiedniego poziomu ochrony.
Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe?
Twoje dane osobowe będą przetwarzane do momentu, w którym samodzielnie usuniesz konto w panelu klienta.
W jaki sposób możesz skorzystać ze swoich praw?
Aby skorzystać ze swoich praw, możesz skontaktować się z administratorem.
Czy musisz podać nam swoje dane osobowe?
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji wskazanych powyżej celów. W szczególności umożliwia Ci to, jako klientowi, łatwy dostęp do informacji związanych z transakcją zawartą z jedną z naszych spółek — takich jak zawarta umowa, protokoły odbioru, prospekty informacyjne, a także informacje o zbliżających się terminach płatności, fakturach oraz notach odsetkowych.
Czy Twoje dane osobowe będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji?
Nie, Twoje dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym do profilowania, co w skrócie oznacza, że Twoje dane nie będą wykorzystywane do podejmowania decyzji bez udziału człowieka.